mickissyy

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

dance hall

Av Michaela Sandberg - 30 augusti 2010 16:22

idag i skolan hade vi skolans val, och jag skulle haft musik men sen fick jag veta att det fanns dans. Så då började jag och shima där, sen kom evelyn oxå :)

så nu ska vi ha dans istället för musik. idag dansade vi dance hall men kommer få dansa på andra dansstilar oxå varje torsdag. 

Idag började även en ny i våran klass oxå.

Men aja. Ska gå ner till blue hill ikväll oxå och dansa.

Efter skolan träffa jag mickis med shima och någon max och sami :)

vi va med varann en liten stund sen drog jag hem

Men ska äta nu, puss


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Sandberg - 7 september 2010 07:58

HAHHAHAHAHAHAHAHA JAG VET VAD NNI TÄNKER XD MEN :   www.mickislifee.blogg.se www.mickislifee.blogg.se www.mickislifee.blogg.se www.mickislifee.blogg.se www.mickislifee.blogg.se ...

Av Michaela Sandberg - 3 september 2010 08:45

Snart börjar jag skolan ... halv 10 B-) Ska va med evelyn idag efter skolan, så kanske varför jag inte kan skriva efter skolan, men det kommer bilder och info om idag efter skolan såklart :) undra om det händer nått kul ? man vet ju aldrig. ooo...

Av Michaela Sandberg - 2 september 2010 21:35


har nästan inte gjort läxan för jag kan typ allt i huvudet. Asso de är ett muntligt prov där man ska snacka inför klassen i en minut vad man gjort i sommar -.- aja puss ska väl göra den iaf.... punkt punkt..         ...

Av Michaela Sandberg - 2 september 2010 21:26

        blev bara dem häääär :D    

Av Michaela Sandberg - 2 september 2010 14:12

Det var riktigt kaos i haga parken idag. Idag försov jag och erika till 9. Jag skulle ses med min klass klockan 10 i haga parken och erika med sin klass nere i skolan klockan 9. Hehe, så hon fick springa som in i piiiiiiiiiiiiiiiiip :D men aja, s...

Presentation


Hej jag heter Michaela och är 13 år och fotar väldigt mycket med min mammas kamera. Ni kommer få veta mer om mej och min vardag på bloggen och vad jag fotar. Så häng med :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards