mickissyy

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Michaela Sandberg - 18 augusti 2010 17:26

Idag ska jag bada, sååååååå skönt.

Sen vet jag inte vad jag ska göra för tvillingarna får inte gå ut..

Nu har jag OXÅ lovat mej själv att sluta dricka läsk, sluta äta godis. Och så ska jag börja på dans.   

Men nu ska jag äta, bloggar senare.. puss

Ps. ny design oxå (:


 

Av Michaela Sandberg - 18 augusti 2010 13:10

Nu ska jag och natasa gå oh köpa lite gott gott, stefan e här med aleksandra. ( för hon gillar inte att vara själv )   

Sen kommer vi hem och så kör jag, stefan och aleksandra monopol. Ska vinna igen ^^...

hmm... idag lurade vi makda. Haha, vi lurade med att nato var död. Hon gick på det lite, hon går alltid på allt nästan   

Hahha vi dooooog

Men tjena mooooors, va e Stefan? Vi ska ju gååå snart   

He-he

Har lovat mej själv att jag ska plugga på serbiska tills jag ska åka med dem nästa år!!!!!!!!


 

Av Michaela Sandberg - 18 augusti 2010 11:10

nu e jag hos aleksandra och natasa.

Nyss var jag hos gunnar..

Psykolog. Kunde inte prata, var tom i huvudet och hade tappat orken och känslorna för pappa.. Har lite problem med honom. jag och min syrra. men vi ska inte gå in på det.

Senare ska jag ladda upp när jag och aleksandra ställde upp dominos och gjorde former sen släppte allt. jätte coolt. vi ska försöka göra det svårare nästa gång.

Men  nu ska jag och nato äta lite bröd puss och kram



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Michaela och är 13 år och fotar väldigt mycket med min mammas kamera. Ni kommer få veta mer om mej och min vardag på bloggen och vad jag fotar. Så häng med :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards