mickissyy

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Michaela Sandberg - 6 augusti 2010 19:35

Kan inte lägga in bilderna från idag när jag och Ida var i Haga parken. 

Ska berätta varför:

Jo, när vi kom hem funkade inte internet för att elektrikerna var där och fixa resten i köket. Så då var bredbandet av.

Och precis när vi skulle till moster så satte dem på det direkt, så jag hann inte.

Sen nu ska jag till kussen Amanda (obestämt) men men.. haha...

Så bye bye, ska äta "säger vi"   


 

Av Michaela Sandberg - 6 augusti 2010 11:27

Då vare klart!

snart när mammsen och ida kommer hem (min minsta syrra) så ska vi åka lite motorcykel i garaget, längtar   

Efterdet ska Erika, Valle och Ida gå till parken, sen så kommer dem hem efter en timma, då ska jag ut med Ida, dem andra kanske följer med. Och så ska jag och hon ut och mata fåglarna och ta kort lite.

Det är vad jag kommer göra idag.

Sen kommer jag och bloggar efter vi varit ute.

Men iaf, senare runt kvällen ska vi åka till min moster och äta grillat.

Mums, gott gott.

Nu ska jag duscha sen göra mej iordning.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Michaela och är 13 år och fotar väldigt mycket med min mammas kamera. Ni kommer få veta mer om mej och min vardag på bloggen och vad jag fotar. Så häng med :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards