mickissyy

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Michaela Sandberg - 13 augusti 2010 21:21

Hemma och ny duschad! 

Idag på 08 vare typ vattenkrig, och vi fick på oss "trevligt"..

Senare kom Emelie yeeeeyy   

Haha, men vi tittade lite på när dem dansa och så..


och imorn, vet ni vad som händer dååååååååååååå?


THE VOICE!!!!!!

YEEEESSS!


GÅR MED EWE DÅRA   HON KOMMER HEM VID 1 IMORN, SEN DRAR VI VID 2 KANSKEE ?AAJT.


Jo ska fortsätta med vad som hände idag..

Idag är det ju fredan den 13:e och jag har alltid tur den dagen inte otur som alla andra.. E ju såklart annorlunda! xD

Men men, så ville tydligen en kille ha mitt nr, så jag tackade ja.

Så imorn händer det lite grejjer, men tänker inte säga vad.. ni kanske får veta imorn efter   

Som sagt, jo alla fick ju vatten på sej, men en hemlis... INTE JAG  (aa)

Saknat ewe som fan, och nu kommer hon imorn.. och så ska hon sova över hos meeeeejj    fan va najjs dag de blir imorn! och såklart kommer bilder från imorn och lite klipp på kändisarna som kommer och ska sjunga, jo som:

Flo Rida, CROSSFIRE!!!!, Lazee, Sean Banan, och kanske dåra Stromae fick jag höra men venne

AJT CROSSFIRE!!!! KOMMER DÖ, VI SKA STÅ LÄNGST FRAM, VÄNTA BARA   



 




Av Michaela Sandberg - 13 augusti 2010 12:23

om en timme drar jag, vilka kommer vara där?   


 

Av Michaela Sandberg - 13 augusti 2010 09:55

godmorgon, idag drar jag oxå på ung idag med amanda, shima och emelie.

drar dit halv 2.. och imorn blire: the voice med bebis

tittar även på smallville nu och ska äta frukost, bloggar sen..


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Michaela och är 13 år och fotar väldigt mycket med min mammas kamera. Ni kommer få veta mer om mej och min vardag på bloggen och vad jag fotar. Så häng med :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards