mickissyy

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Michaela Sandberg - 8 augusti 2010 22:00

Jaooopp, Ewelina svarar inte, och jag sitter och väntar på ett sms. Hon kanske gör något, så aja. Men nu tänker jag sätta mej framför tven. Bloggar imorn.

 


 

Av Michaela Sandberg - 8 augusti 2010 21:23

Förlåt för att jag inte skrivit i eftermiddags, men har åkt motorcykel, varit ute och handlat och spelat Eye Toy hhela dan nästan.

Men nu e jag här   

Imorn ska jag träffa Amanda Brummbrummen   

Men vi ses klockan 3 för hon soooooooooover 1, hon min fitta   min hjäärn oxå

så innan kanske man drar ut och tar lite foton. Brukar ändå ha tråkigt här hemma, så kanske drar ut och går lite på morronen. Jag vet inte vad som händer..

Men imorn vet jag, och då kommer planena för den veckan som kommer imorn  

För det är ju ung 08 i 4 dar, men ska bara dit 10:e och 13:e.Sen ska jag på the voice med Ewe. Då kanske man kan sova där?   lille filuuuuur.

Hoppas det går för henne för min mamma och magnus ska på fest. Moster blir 40.

INGA BARN!

Hehe...

 Men aja nu ska jag messa Ewe och se. jo förresten, här e hennes blogg:

www.EwelinaRollfelt.bloggplatsen.se

gå in på den nu!!!!

Här får ni en bild på elskliingen

  och det är faktiskt min kompis   älskar dej.


men nu ska jag messa och göra annat..


 

Av Michaela Sandberg - 8 augusti 2010 11:36

godmorgon!

igår så kom jag hem och fick veta att erika och ida åkte motorcykel utan mej, så ska få åka idag istället!

ska bara göra mej iordning och så.

Valle e även här, som hon varit dem senaste 6 dagarna   

Vi ska köra lite Eye Toy nu.

Skriver lite sen


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Michaela och är 13 år och fotar väldigt mycket med min mammas kamera. Ni kommer få veta mer om mej och min vardag på bloggen och vad jag fotar. Så häng med :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards